piątek, 27 lipca 2012

Strony internetowe - mieć czy nie mieć

Dzisiaj mówi się, że jeżeli o czymś lub o kimś nie można odnaleźć informacji w Internecie, to oznacza, że ta rzecz lub osoba nie istnieje. Jest w tym sporo prawdy, czego przykładem może być posiadanie własnej strony internetowej czy konta na portalu społecznościowym.Posiadanie prywatnej strony internetowej,
czy to przez firmę, czy osobę prywatną, daje wiele możliwości do rozwoju i propagowania wiadomości, a co za tym idzie, także reklamy.

Najistotniejszym powodem, dla którego należałoby mieć własną stronę internetową, jest możliwość zaprezentowania swojego wizerunku i przedstawienia się potencjalnym klientom. Można w ten sposób dowieść, że jest się osobą (lub firmą) rzetelną, że nie ma się nic do ukrycia. Jest do równocześnie rodzaj zaproszenia do głębszego przedstawienia się, rozpoczęcia nowej relacji i komunikacji.

Formularze kontaktu czy adres e-mailowy umieszczone na danej stronie umożliwiają kontrahentom na kontakt z właścicielem lub jednostką zarządzającą danym portalem, dzięki czemu można daną firmę, markę, osobę lepiej zidentyfikować i ustalić, czy jest się zainteresowanym w skorzystaniu z jej usług czy też porad. Prezentowanie wizerunku swojej firmy, marki czy towaru na własnej stronie internetowej jest też względnie niedrogą odmianą reklamy.

Pokazuje się tam te wiadomości, które się planuje zaprezentować klientom, aby przedstawić siebie w jak najlepszym świetle.Na platformie swojej strony internetowej, można stworzyć też własny sklep internetowy, który wielokrotnie jest korzystniejszą formą, niż sklep stacjonarny, gdyż łatwiej można do niego dotrzeć. Można też przesyłać ze swojej strony biuletyn, powiadamiający subskrybentów o aktualnościach w firmie czy też życiu prywatnym lub zawodowym osoby posiadającej stronę internetową.

Stosowny design strony internetowe może również przekonać klientów o profesjonalizmie właścicieli bądź spowodować, za pomocą interesującego tła, filmów lub muzyki, że odbiorcy będą chcieli na tę stronę wracać i zaczną się utożsamiać z prezentowaną nań marką.Wysoka pozycja danej strony na liście rezultatów wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowej, wielokrotnie powiększa szanse na dotarcie do odbiorców i daje wysokie prawdopodobieństwo tego, że konsument wybierze właśnie tę firmę, która znajduje się wysoko na liście wyników wyszukiwania. Ci, którzy nie posiadają stron internetowych, zdecydowanie tracą przez to wielu potencjalnych odbiorców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz