wtorek, 17 lipca 2012

Billboardy reklamowe, reklama zewnętrzna.

Reklama zamieszczona na billboardach ma przede wszystkim dotrzeć do osób, które nie mają w danej chwili dostępu do innych nośników reklam typu telewizja czy internet. Mamy wtedy możliwość "zbombardowania" takiego osobnika swoją reklamą zamieszczoną na owym billboardzie.
Może być nim kierowca samochodu, który aktualnie stoi w korku na ruchliwym skrzyżowaniu czy pasażer autobusu znudzony swoimi współtowarzyszami. Mają oni wtedy czas na rozglądanie się dookoła i obserwowanie wszystkiego co wpada w oko. Billboardy reklamowe umieszczone wzdłuż ruchliwych tras, działają na tej samej zasadzie.


Co prawda taka forma reklamy jest jedynie uzupełnieniem dla pozostałych form prowadzonych najlepiej równolegle, w tym samym czasie ale w innych miejscach. Podstawową ich zaletą jest "docieralność" do odbiorcy poprzez obecność w nietypowych, trudno dostępnych miejscach, w których zastosowanie innych nośników nie byłoby możliwe. Oczywiście rozmiary takich billboardów mają również swoje zdanie w kwestii plusów. Z roku na rok spotykamy się z co raz większymi billboardami, przysłaniającymi nie raz całe budynki. Możliwość ich umieszczania na blokach mieszkalnych ale także na wysokości wzroku przeciętnego przechodnia dają ogromne możliwość dotarcia do przeciętnego Kowalskiego, któremu chcemy zaproponować jakiś towar czy usługę. Zastosowanie żywej, jaskrawej kolorystyki lub dodatkowego oświetlenia w nocy, to niewątpliwie elementy, które pomogą skupić na sobie tak pożądany przez wszystkich wzrok potencjalnego klienta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz