wtorek, 17 lipca 2012

Reklama zewnętrzna, litery przestrzenne.

Reklama zewnętrzna czy reklama wizualna w postaci liter przestrzennych to jedna z popularniejszych obecnie form promowania firmy, przedsiębiorstwa i jego usług lub produktów.

Decyzja reklamowania firmy musi opierać się o wizję tego, co chce się przez to osiągnąć.
Należy określić konkretne cele, które chcemy osiągnąć. Czy ma to służyć zwróceniu uwagi na lokalizacje danej firmy, czy też poinformować, że w tym konkretnym miejscu znajduje się przywołany nasza firma, siedziba czy sklep. Reklama wizualna przyjmuje często formę szyldu, która jest wizytówką informującą klienta czy kontrahenta o tym, co oferuje dane przedsiębiorstwo.

Litery przestrzenne wykonuje się w różnych technologiach w zależności od efektu końcowego, który chcemy osiągnąć. Do ich wykonania używa się materiałów PCV, plexi, styrodur czy taśmę aluminiową. Przy projektowaniu a potem wykonywaniu takich liter uwzględnia się indywidualne potrzeby klienta. Tym samym można klientowi zaproponować litery podświetlane podświetlane od wewnątrz za pomocą świetlówki, czy też neonu.

Reklamy świetlne to też wykorzystanie możliwości, jakie niesie ze sobą oświetlenie halogenami. Reklama świetlna jest prawdopodobnie najczęściej stosowana przez przedsiębiorców jako forma reklamowania swojej działalności., czego przykładem może być powszechne wykorzystanie napisów reklamowych, które tworzone są przez litery 3d.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz