czwartek, 26 lipca 2012

Czym są litery 3D

Reklama wizualna dzisiaj jest najskuteczniejszym sposobem na promocję firmy. Jakby spojrzeć na to od drugiej strony, “co z oczu to z serca”. A o co przedsiębiorcy przy pomocy ekspertów od marketingu toczą z innymi zaciętą walkę jak nie o choćby jedną komórkę naszego serca i umysłu?Litery przestrzenne (zwane także 3D) są jedną z najczęściej wykorzystywanych metod oznakowania, co sprawia, że obsadzono je w funkcji narzędzia prezentacji informacji i kreowania wizerunku firmy.
To znakomita forma reklamy wykorzystywana na zewnątrz budynku, jak w pomieszczeniach zamkniętych.


Stosuje się ją przede wszystkim do prezentacji nazwy firmy i loga i wszelkich symboli o dowolnych kształtach.Producenci liter 3D, też walczą, z obszernym zestawem liter przestrzennych w “magazynku” ofertowym. Jednym z podstawowych materiałów służących “uwypukleniu” marketingowemu przedsiębiorstwa jest styrodur- pochodna używanego w budownictwie styropianu. Jego doskonalszą zastępczynią jest plexi. Dzięki swoim przezroczystym właściwościom, wykorzystywana jest jako lico w literach ze styroduru i literach podświetlanych. Minimalizacja rozmiarów, tak charakterystyczna dla współczesnego świata, to następna cecha którą oferuje następczyni styroduru.

Dla niezdecydowanych, pośrednie rozwiązanie stanowią litery z PCV i PCW. Ale tym co wszystkie dzieci i nie tylko, lubią najbardziej, są litery podświetlane świecące przodem, świecące przodem z aurą, litery neonowe oraz litery LED. Te ostatnie zgodnie z ekonomicznymi i ekologicznymi wskaźnikami eksploatacji, kwalifikują się do najnowszej technologii na rynku liter 3D. Być może, weną dla twórców, było echo bożonarodzeniowych światełek, tak umiejętnie rozbudzających zachłanność oraz zachęcających do rozrzutności w okresie końca każdego roku. Najlepszym miejscem do zapoznania się z ofertą tego gatunku oraz jej niewiarygodnym wpływem na zmysły bezradnego, potencjalnego klienta, jest Las Vegas. Tu nawet niewierzący w magię “podświetlanego marketingu” biznesmen utraci swoją gorliwą zapalczywość w niewierze. By mojej opowieści o literach 3D stało się zadość, muszę wspomnieć na koniec o literach chromowanych, doskonale spełniających swoją funkcję marketingową na samochodzie. Wypromowanie adresu mailowego, strony internetowej czy nazwy firmy w powyższy sposób jest doskonałą kropką nad “i” w całym szeregu zabiegów marketingowych przedsiębiorstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz