poniedziałek, 19 listopada 2012

Najlepsza promocja to taka, która jest skuteczna. To hasło jest znane praktycznie wszystkim tym, którzy w pracy spotykali się z promocją lub na własnej skórze się reklamowali. Efekt jest tym czego klient a nawet my chcemy. Raczej drugorzędne jest czy reklamujemy się nowoczesnymi metodami czy z wykorzystaniem innych narzędziach dostępnych w marketingu.


Istotnym jest aby reklama dotarła do jak najszerszej liczby osób a może ważniejsze nawet jest to aby nasz towar - jeśli mowa o reklamie towaru - się jak najlepiej sprzedawał. Nie jest to takie łatwe do osiągnięcia. Dosyć powszechnie ostatnimi czasy pojawiło się reklamowanie usług reklamami, które zaskakują widza w lub pozytywnym znaczeniu.

Czasami trafiamy na reklamy skandaliczne, obrazoburcze a to  wcale nie oznacza to, że są złe. Jest zupełnie inaczej, takie reklamy bardzo często bywają zaskakująco pożądane bo skupiają ciekawość. A zaciekawienie reklamą przekłada się z kolei na popularność produktu. Współcześnie szczuci jesteśmy wszelkiego typu obniżkami, gdzie cały czas ktoś próbuje nas namówić do kupienia jakiegoś towaru, z czasem zobojętnieliśmy i i w związku z tym stykając się z reklamą, która potrafi wywołać u nas określone emocje - na moment znów skupiamy swoją atencję poświęcając parę sekund na zapoznanie się z jakimś produktem lub marką, której reklama w jakiś sposób wybija się z innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz